Vrácení a výměna
Vrácení a výměna
VÝMĚNA
Výrobek můžete rychle a jednoduše vyměnit podle následujících kroků.
- Na zadní stranu účtenky-faktury, kterou jste obdrželi spolu se zbožím, napiště VÝMĚNA a zaškrtněte položku, kterou chcete vyměnit.
- Do 14 kalendářních dnů - ode dne převzetí, můžete produkt vrátit v původním stavu (bez poškození, s etiketami atd.) spolupracující kurýrní společnosti Packeta na naše náklady a na adresu:
Geniki Emporiki AE
Kapodistriou & Amalias 2,
35100 LAMIA,
ŘECKO Tel.
- Mezitím proveďte na našich stránkách novou objednávku a k vámi vybranému produktu nezapomeňte napsat VÝMĚNA do komentáře u objednávky.
- Jakmile produkt obdržíme, okamžitě přistoupíme k odeslání vašeho nového produktu. Náš tým je tady, aby vám pomohl vybrat ten správný produkt pro vás nebo vaše blízké.
VRÁCENÍ PENĚZ
- Na účtenku – fakturu, kterou jste obdrželi spolu se zbožím ve Vašem balíčku, napište číslo IBAN a jmeno držitele účtu a zaškrtněte položku, kterou vracíte. Pro vrácení peněz nám musíte zaslat IBAN potvrzení z vaší banky na e-mail [email protected].
- Výrobek nám musíte zaslat do 14 kalendářních dnů v původním stavu (bez poškození, s kartičkami a etiketami na oblečení, atd). V případě vrácení peněz, ponesete náklady na dopravu Vy, proto nám bude balíček zaslán Vámi zvoleným dopravcem na naši adresu:
Geniki Emporiki AE
Kapodistriou & Amalias 2,
35100 LAMIA,
Řecko
Když oddělení vracení Vaši zásilku obdrží a zkontroluje, poté vám do 14 kalendářních dnů vrátíme částku stejným způsobem, jakým jste zaplatili. Pokud jste platili na dobírku nebo bankovním převodem, peníze vám budou vráceny na účet, který jste uvedli na účtence- faktruře. Pokud jste provedli platbu přes PayPal, vaše peníze budou vráceny prostřednictvím těchto systémů zpět na vaši kartu.
NEZAPOMEŇTE NA:
* Abychom mohli odeslat výměnu objednávky, musíme nejprve obdržet vaši původní objednávku
* Při druhé změně objednávky vám bude účtováno poštovné
* Vrácení peněz trvá do 14 dnů ode dne obdržení vaší zásilky v našich provozovnách v souladu s platnými právními předpisy od data obdržení vaší zásilky
* Náklady na poštovné a dobírku spojené s vrácením zboží se zákazníkovi v případě vrácení nevrací
Nebudeme akceptovat výměnu nebo vrácení peněz vaší zásilky v následujících případech:
- Z hygienických důvodů, pokud byla osdstraněna ze spodní části spodního prádla nebo plavek speciální bezpečnostní membrána
- Pokud jste odstranili štítky společnosti a výrobce
- Pokud byly produkty použity nad rámec zkušebního postupu
- Pokud je obal produktu poškozen